W czerwcu 2024 roku pracę w agencji Stor9 rozpoczęła Olga Gralińska. Objęła stanowisko Head of Influencer Marketing.
W Stor9 Gralińska odpowiada za tworzenie oraz koordynowanie projektów agencji związanych ze współpracą i kampaniami z influencerami, w tym prowadzenie zespołu specjalistów influencer marketingu. Wśród jej zadań jest także dbanie o jakość projektów influencermarketingowych oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Będzie również wspierać zespół w kontaktach z przedstawicielami marek i influencerami.
Poprzednio, przez niemal 11 lat, Garlińska pracowała w Play. Była tam odpowiedzialna za działania z obszaru digital marketingu. Wprowadziła i rozwijała platformę influencerską TeamPlay, a także współkoordynowała długofalowe współprace z ponad 50 twórcami.
Działa także pod szyldem „Speak Your Brand”, w ramach którego dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji i budowania marki online, prowadząc konsulting dla NGO-sów, fundacji i start-upów. Współpracuje także z Uniwersytetem SWPS, gdzie na kierunku School of Ideas prowadzi zajęcia z kreowania i komunikowania marek.
Z wykształcenia jest romanistką i dziennikarką.
Poprzednio funkcję Head of Influencer Marketing w Stor9 pełniła Marcelina Woźniak, która nie pracuje już w agencji. (mb)