1 sierpnia objęła stanowisko dyrektora marketingu Europy Centralnej i Wschodniej w AmRest. Olga Sobieraj zastąpiła tym samym Hannę Nowak, która zajmowała tę posadę od 2013 roku i teraz przeniosła się do struktur operacyjnych. Ma się zajmować rozwojem marki Starbucks na rynku czeskim i węgierskim.
Nowa dyrektor marketingu będzie odpowiadać za działania marketingowe i PR dla marek należących do sieci, czyli KFC, Starbucks, Pizza Hut oraz Burger King.
Uprzednio przez 17 lat pracowała w agencji Ogilvy & Mather, którą od 2013 roku zarządzała w roli CEO.
Olga Sobieraj od 2008 roku związana jest z konkursem Effie Awards, najpierw czterokrotnie jako juror, a następnie – członek Komitetu Organizacyjnego. Od 2013 do 2015 roku była także członkiem Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SKM SAR. Kilkukrotny juror konkursu Superbrands i ekspert branżowy w programie „Dajesz radę” radiowej Czwórki. Członek dwóch rad nadzorczych: Wójcik Fashion i WeGirls.
Olga Sobieraj jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na dwóch wydziałach: Finanse i Bankowość oraz Zarządzenie i Marketing. Dodatkowo zdobyła wykształcenie na podyplomowych studiach w Institut Francais de Gestion (MBA).
(mp)