Polska Organizacja Turystyczna wybrała agencję oLIVE media do przeprowadzenia kampanii wizerunkowej pod hasłem „Poland. More than you expected”.
Celem tej kampanii jest wzmocnienie zainteresowania Polską jako atrakcyjnym miejscem w zakresie przemysłu spotkań – organizacji kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych (w tym szkoleń, warsztatów, premier produktów) oraz podróży motywacyjnych. Działania mają ponadto budować i utrwalać wizerunek Polski jako kraju bezpiecznego, przyjaznego i gościnnego, mogącego pochwalić się bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się całościowym przeprowadzeniem kampanii wizerunkowej w zagranicznych mediach branżowych. Działania mają być skierowane do przedsiębiorstw z krajów niemieckojęzycznych, anglojęzycznych, skandynawskich, państw Beneluksu, a także tzw. „Nowej Europy”, które zajmują się organizowaniem spotkań i wydarzeń, takich jak międzynarodowe kongresy, konferencje, szkolenia, eventy korporacyjne oraz motywacyjne wyjazdy firmowe.
Zadaniem oLIVE media będzie dotarcie do organizatorów wydarzeń z przekazem na temat możliwości, jakie oferuje Polska jako „kraj dostępny komunikacyjnie, z nowoczesnym zapleczem infrastrukturalnym oraz świadomą światowych trendów branżą spotkań”. Kampania ma ponadto ukazać nasz kraj jako „lidera w tym segmencie regionie Europy Środkowo-Wschodniej”.
W ramach kampanii promowani mają być również polscy partnerzy biznesowi (PCO, DMC, ITC, hotele, obiekty kongresowe, unique venues itp).
Planowany termin realizacji kampanii to listopad 2023 r.
Poza oLIVE media w przetargu wzięło udział także konsorcjum firm Euvic Media oraz Grupa Eskadra. Kryteriami, które decydowały o wyborze oferty, były cena, jakość mediaplanu, szacowany zasięg kampanii, linia kreatywna oraz dodatkowe propozycje działań.
Oferta oLIVE media wyceniona została na kwotę 437829,63 zł brutto. (mb)