czwartek, 19 września, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościOLX podkreśla istotę urlopu rodzicielskiego w nowej kampanii

OLX podkreśla istotę urlopu rodzicielskiego w nowej kampanii

Na początku czerwca 2024 roku serwis ogłoszeniowy OLX Praca wystartował z kampanią „Praca z korzyścią dla wszystkich”. Celem inicjatywy jest podkreślenie istoty urlopu rodzicielskiego oraz zwrócenie uwagi na to, że warto dzielić się przerwą od wykonywania obowiązków zawodowych. 

Organizatorzy kampanii zwracają uwagę, że wspólna opieka nad dzieckiem ma pozytywny wpływ zarówno na rodziny, jak i pracodawców. Korzystnie oddziałuje ona również na rozwój dziecka, wzmacnia jego więzi z ojcem i matką oraz wspiera work life balance opiekunów. 

Łukasz Borowicz, Commercial Activity Manager w OLX, podkreśla, że według spisu powszechnego z 2021 roku w Polsce żyje ponad 10 mln rodzin, a więcej niż połowa z nich ma dzieci. Podkreśla on, że celem projektu jest wskazanie tematów istotnych społecznie i wywołanie dyskusji. „Wierzymy, że za tym ruchem w wielu domach (i firmach) postrzeganie dzielenia się opieką nad dziećmi może zyskać dodatkowy wymiar” – przekazuje specjalista. 

„Jesteśmy przekonani, że kampania OLX Praca przyczyni się do dalszej popularyzacji nowych rozwiązań prawnych wśród rodziców, do budowania świadomości wśród pracodawców na temat korzyści płynących z umożliwienia obojgu rodzicom godzenia życia rodzinnego i zawodowego oraz większego zrozumienia dla potrzeb nowego pokolenia rodziców w społeczeństwie” – przekazuje Karolina Andrian, prezeska fundacji Share the Care, partnera merytorycznego kampanii, z którym OLX Praca nawiązało strategiczną współpracę. Organizacja od lat promuje partnerski model rodziny i podział urlopów rodzicielskich.  

W ramach inicjatywy powstał spot przedstawiający życie małej dziewczynki i rodziców. Ukazuje pracującą matkę oraz ojca, który zdecydował, że zajmie się córką podczas jego urlopu rodzicielskiego.

youtube.com/@OLXPolskaYT

Akcja obejmie emisję spotów, które umożliwią dotarcie zarówno do pracowników, jak i pracodawców. Filmy będą emitowane się w telewizji, kanałach z usługą VOD, kinach, digitalu (m.in. w social mediach czy na YouTubie). Pojawią się również w outdoorze na nośnikach OOH i dOOH. 

W ramach projektu zaplanowano również inicjatywy edukacyjne i informacyjne. Do ich realizacji posłużą działania PR-owe, współprace infuencerskie, brandedcontentowe czy contentmarketingowe. Kampania zakłada także inicjatywy dotyczące eventów branżowych, w których wezmą udział eksperci z OLX i fundacji Share The Care.

Za zaplanowanie kampanii we współpracy z OLX odpowiada dom mediowy Mindshare. Materiały audiowizualne wyprodukował Warsaw Production Team. Za prace koncepcyjne i kreatywne jest odpowiedzialna agencja VML Poland. Zajmuje się ona również zaplanowaniem i realizacją części działań kampanijnych. (an)

Zdjęcie główne: youtube.com/@OLXPolskaYT

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj