poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościOMD powiększa dział komunikacji

OMD powiększa dział komunikacji

Agencja mediowa OMD rozbudowuje zespół odpowiedzialny za komunikację – dołączyła do niego Anna Ćwiklińska (na zdjęciu głównym po prawej stronie) , która obejmuje stanowisko Communication & Marketing Lead. Jej zadaniem będzie budowanie relacji z rynkiem i klientami. Przejmie te zadania od Pauli Kaliszewicz, która będzie zajmować się komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem. 

Powiększenie zespołu jest związane ze zmianami w komunikacji agencji, która chce mocniej skupić się na potrzebach pracowników – tłumaczy Jakub Bierzyński, CEO OMD.

Anna Ćwiklińska jako Communication & Marketing Lead zajmie się projektowaniem i realizacją strategii marketingowej Grupy OMD, budowaniem relacji z rynkiem i klientami oraz wsparciem działań z obszaru new business.

Ćwiklińska w branży reklamowej pracuje od dziesięciu lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w DDB Warszawa – wspierała agencję w zadaniach z zakresu public relations, komunikacji wewnętrznej i human resources. Była związana także z Grupą K2, gdzie współtworzyła standardy komunikacyjne dla trzech spółek: K2 Create (dawniej Agencja K2), PerfectBot (wcześniej K2Bots.AI) oraz K2 Precise (kiedyś K2 Media). Odpowiadała tam za całościowe działania z obszaru marketingu i PR.

Paula Kaliszewicz jest natomiast związana z Grupą OMD od 12 lat. Od początku pracy w agencji odpowiadała za rozwój projektów komunikacyjnych wszystkich spółek grupy, prowadzenie działań PR i komunikacji marketingowej oraz new business. W tym czasie inicjowała i prowadziła też projekty z zakresu employer brandingu, CSR-u i realizowała eventy. Z ramienia agencji współpracowała również ze stowarzyszeniami marketingowymi. Wcześniej była konsultantką w ZenithOptimedia, a karierę zawodową zaczęła w dziale magazynów w Agorze. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj