On Board Think Kong wspiera komunikację szeroko zakrojonej kampanii konsolidacyjnej GTV, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Celem wspólnych działań jest ujednolicenie wizerunku marki oraz stworzenie spójnej oferty produktowej.
Współpracę nawiązano w 2023 roku w wyniku wygranego konkursu dotyczącego prowadzenia działań w social mediach GTV, a następnie rozszerzono jej zakres o działania reklamowe. On Board Think Kong odpowiada za komunikację marki, koordynując działania na platformach Facebook, Instagram oraz Linkedin.
W ramach prowadzonej kampanii GTV chce zintegrować swoje oferty z trzech obszarów, które obejmują akcesoria meblowe, dekoracje i oświetlenie, aby stworzyć spójną ofertę produktów oferowanych przez markę.
Celem wspólnych działań jest także uspójnienie wizerunku marki i połączenie jej wszystkich dotychczasowych brandów. W ramach tych dążeń powstała nowa strona internetowa, odświeżono logo, a także ujednolicono profile marki w social mediach.
Za obsługę klienta odpowiada zespół social media On Board Think Kong, który zajmuje się komunikacją marki w Polsce, Ukrainie i Białorusi.
W ramach kampanii powstały też spoty, które dostępne są na kanale GTV na You Tubie.
Za przygotowanie spotów odpowiada krakowska agencja IMAGEPRO, a ich rozpowszechnianiem zajmuje się On Board Think Kong. (kn)