Wraz z początkiem grudnia 2024 roku On Board Think Kong poinformowało o nawiązaniu współpracy z Makro Polska. Obejmuje ona wsparcie komunikacji programu „Szef dla Młodych Talentów” realizowanego przez Makro. Agencja zajmie się obsługą social mediów.
W ramach współpracy OBTK odpowiada za prowadzenie profili projektu w mediach społecznościowych. Wspólne działania skupiają się na poprawie jakości komunikacji, odświeżeniu identyfikacji graficznej, a także wprowadzeniu nowych formatów treści. Nowa strategia komunikacyjna projektu realizowana przez agencję ma na celu zwiększenie jego widoczności oraz skuteczne wspieranie młodych pasjonatów gotowania w ich ścieżce rozwoju zawodowego.
Projekt „Szef dla Młodych Talentów”, realizowany przy współpracy z nauczycielami szkół gastronomicznych, ma na celu umożliwienie uczniom rozwijania swoich umiejętności i pasji do gotowania, zdobywania doświadczenia oraz budowania relacji z ekspertami z branży. (kn)