We wrześniu 2021 roku OneDayMore – producent żywności – poinformował o wprowadzeniu nowego logo. To pierwsza modyfikacja od 2017 roku, w którym powstała firma. Zmiany związane są z chęcią wzmocnienia pozycji marki. Odświeżona identyfikacja wizualna ma także służyć „unowocześnieniu elementów składających się na tożsamość firmy”.
Nowe logo marki
Logotyp nawiązuje do oryginalnego symbolu OneDayMore przedstawiającego człowieka i feniksa. Grafika została jednak uproszczona i zyskała bardziej minimalistyczny charakter. Zmieniła się także barwa logo – znak ma od tej pory kolor zielony.
„Odświeżenie brandu to naturalny etap rozwoju identyfikacji wizualnej naszej firmy. Prowadzimy intensywne prace nad rozszerzaniem asortymentu, dlatego zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny dla konsumenta, nowoczesny sposób, dostosowany do współczesnych standardów komunikacyjnych. Nowy logotyp ma wzmocnić wizerunek OneDayMore jako marki, która przypomina to, co naprawdę ważne – smak, zdrowie, prostota” – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Poprzedni logotyp
Firma wyjaśnia, że rebranding produktów będzie przeprowadzany stopniowo, począwszy od jesieni 2021 roku. W informacji prasowej czytamy, że zmiany mają „wspierać pozycjonowanie firmy mieszczące się w jej manifeście” inspirowania konsumentów do wybierania zdrowej żywności. (ap)