OneDayMore – polski producent musli, owsianek, przekąsek oraz roślinnych alternatyw mięsa – wybrał do obsługi w zakresie PR-u Good One PR.
Agencja wygrała przetarg i od czerwca 2022 roku odpowiada za obsługę komunikacyjną firmy w zakresie PR-u korporacyjnego i produktowego. Good One PR zajmuje się także doradztwem marketingowym, koncepcjami kreatywnymi oraz działaniami influencer marketing.
Do zadań agencji należy stworzenie i realizacja całościowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego i działań media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach oraz influencer marketing. W zakres współpracy wchodzi też bieżące doradztwo w zakresie PR-u, marketingu oraz koncepcji kreatywnych.
Po stronie Good One PR działania dla tego klienta realizuje zespół konsumencki: Paulina Bartkowska, Senior Account Executive, oraz Angelika Zarzycka, Junior Account Executive, na czele z Iloną Rutkowską, PR Account Managerką. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Wcześniej obsługą PR marki OneDayMore zajmowało się Attention Marketing. (mb)