poniedziałek, 16 września, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościOneMulti nagrodzone  za „To Twój Wybór”​ w IPRA Golden Awards 2024

OneMulti nagrodzone  za „To Twój Wybór”​ w IPRA Golden Awards 2024

Jury międzynarodowego konkursu IPRA Golden Awards przyznało OneMulti nagrodę Excellence in PR 2024 w kategorii „Kampania dla NGO — Agencja” za działania przy kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór”, realizowanej przy okazji wyborów parlamentarnych w październiku 2023 roku.

OneMulti odpowiadało za działania komunikacyjne i PR przedsięwzięcia zainicjowanego przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet.

„To złoto dla nas jako agencji OneMulti, ale przede wszystkim dla Polek, które gremialnie wzięły udział w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku. Jestem zatem podwójnie dumna i szczęśliwa. Zwyciężyła prospołeczna i proobywatelska postawa naszych rodaczek. Pokazaliśmy również strategiczne znaczenie komunikacji i public relations w kampaniach, które mają na celu zmianę postaw społecznych” – komentuje Barbara Pleban, partnerka w OneMulti.

Jak przypomina agencja, kilka miesięcy przed wyborami badania pokazywały, że mniej niż połowa młodych Polek deklarowała, że weźmie udział w głosowaniu. Właśnie dlatego Zosia Sanejko, Fundacja Batorego i Inicjatywa Głos Kobiet – grupa organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet – zainicjowały kampanię mającą przekonać kobiety do aktywnego udziału w głosowaniu. Akcja miała uświadomić kobietom ich sprawczość i siłę ich głosu w wyborach w kwestiach dla nich fundamentalnych.

Działania trwały cztery tygodnie, a efekty kampanii to: 527 publikacji o łącznym dotarciu ponad 18 mln w mediach takich jak m.in. „Gazeta Wyborcza”, Onet, „Rzeczpospolita”, „Newsweek”, „Vogue”, TVN, Radio Zet czy Radio RMF FM, a przede wszystkim frekwencja wyborcza. W głosowaniu wzięło udział blisko 74 proc. kobiet w wieku 18-34 lata, czyli najwięcej od 1989 roku w Polsce.

Kampania prowadzona była przy wsparciu niezależnych specjalistów pracujących pro bono. Z ramienia OneMulti projekt był prowadzony przez: Barbarę Pleban, Annę Szumańską, Magdalenę Anisiewicz i Bartosza Lewickiego. W przygotowanie koncepcji i realizację kampanii zaangażowane były ponadto zespoły: Instytutu Badawczego Make a Difference (badania), agencji VMLY&R (koncepcja i realizacja kampanii), MindShare i GroupM (planowanie i zakup mediów), SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk (konsultacje prawne), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne), Ztudio (studio dźwiękowe). (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj