Warszawska marka odzieżowa MOMU dołączyła do Showmax Polska w ramach kampanii społecznej inspirowanej serialem „Opowieść podręcznej”. Koszulki z frazą „nolite te bastardes carborundorum” (cytat ze wspomnianej produkcji, oznaczający dosłownie „nie dajcie się zgnębić draniom”) zostały wyprodukowane w liczbie 50 sztuk, a zysk z ich sprzedaży trafi na konto Centrum Praw Kobiet, którego celem jest działanie na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn w życiu publicznym i rodzinie.
Źródło: instagram.com/momu_____warsaw
Showmax Polska wraz z Centrum Praw Kobiet współpracował też w ostatnich tygodniach z inną polską marką, Showroom. Na jej stronie opublikowano zdjęcia „kolekcji” inspirowanej ubiorem bohaterek serialu „Opowieść podręcznej” – czerwonymi habitami i białymi czepkami. Stylizacje przygotowane na różne okazje były identyczne.
Produkty MOMU zainspirowane historią stworzoną przez Margaret Antwood zostały już wyprzedane. (mp)