27 sierpnia 2024 roku Zondacrypto, wywodząca się z Polski giełda kryptowalut, poinformowała o swojej najnowszej kampanii „Opowieści z krypto”, którą zrealizowała m.in. przy udziale polskich aktorów. Nowy projekt to kolejna inicjatywa promująca edukację na temat kryptowalut w wykonaniu marki.
W reklamie promującej najnowszą kampanię 360 wystąpili Janusz Chabior i Borys Szyc, gwiazdy polskiej sceny filmowej, oraz Wojciech Szczęsny, reprezentant Polski w piłce nożnej, który jest ambasadorem Zondacrypto.
Spot reklamowy „Opowieści z krypto”, który pojawi się na ogólnopolskich antenach największych telewizji, ma w humorystyczny sposób przełamywać stereotypy na temat kryptowalut.
„Zrywamy z przestarzałymi mitami i niestworzonymi historiami, bazującymi na stereotypach narosłych wokół inwestowania w kryptowaluty. Janusz Chabior, Borys Szyc i Wojciech Szczęsny pozwalają nam zwrócić uwagę milionów Polaków na edukację jako klucz do świadomego i bezpiecznego inwestowania” – przekazał Przemysław Kral, CEO Zondacrypto.
W ramach kampanii powstał szereg materiałów, w tym spot telewizyjny, krótsze formy digitalowe oraz kreacje przeznaczone na nośniki OOH.
Spot, w dłuższej wersji, dostępny jest również na kanale Zondacrypto na YouTubie.
Za koncepcję kreatywną, strategię działań i realizację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Graffiti Films. (kn)
Zdjęcie główne: youtube.com/zondacryptopolska
gardzę każdym umoczonym w te przestępcze krypto