piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualności24/7Communication przejmuje od MSL obsługę OPPO

24/7Communication przejmuje od MSL obsługę OPPO

Polski oddział marki OPPO, producenta urządzeń mobilnych, rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations i wybrał agencję 24/7Communication. Od początku kwietnia 2020 roku odpowiada ona za całościowe wsparcie działań PR, w tym współpracę przy projektach marketingowych. Do jej zadań należy również prowadzenie biura prasowego marki.

Po stronie 24/7Communication za realizację działań odpowiadają Dorota Piejko-Foltyn, Account Manager, i Marcin Kuchno, Junior Account Manager. Z ramienia OPPO za współpracę z agencją odpowiada Piotr Żaczko, PR Manager marki. Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę.

Wcześniej obsługą OPPO zajmowało się MSL. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj