Firma Orange Polska zdecydowała się na większą integrację działań public relations, sponsoringu, public affairs i CSR firmy. Od września tego roku wszystkie te funkcje zostały skupione w jednym zespole komunikacji korporacyjnej i CSR. Zarządza nim dotychczasowy szef PR i sponsoringu Orange Polska, Konrad Ciesiołkiewicz, który podlega bezpośrednio dyrektorowi wykonawczemu ds. korporacyjnych, Witoldowi Drożdżowi.
Nowa struktura ma usprawnić komunikację korporacyjną firmy i lepiej ją skoordynować „Jestem przekonany, że takie rozwiązanie będzie korzystniejsze dla naszych partnerów, mediów i wszystkich interesariuszy firmy” – powiedział Witold Drożdż, dyrektor wykonawczy ds. korporacyjnych Orange Polska.
Konrad Ciesiołkiewicz pracuje w Orange Polska od stycznia 2008 roku. Odpowiadał do tej pory za działania PR i sponsoringu. Zapytany o zmiany, odpowiedział PRoto.pl: „Naszą rolę jako zespołu komunikacji korporacyjnej i CSR definiujemy jednoznacznie jako funkcje wsparcia dla całej organizacji i obszarów biznesowych. Nie od dzisiaj najważniejsze jest dla nas skupienie na potrzebach klientów. Zarówno klientów zewnętrznych, korzystających z naszych usług, jak i klientów wewnętrznych. Dzięki integracji tych funkcji będziemy w stanie świadczyć bardziej kompleksowe wsparcie. W dobie zintegrowanej komunikacji granica między klientem zewnętrznym, dziennikarzem redakcji a wolnym strzelcem, czy po prostu internautą całkowicie się zatarła. Z tego powodu utworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę blogową Orange i silnie rozwijamy media społecznościowe, w tym media własne. Wierzę, że pójście w stronę dziennikarstwa korporacyjnego, czyli przejmowanie przez firmy kompetencji, które do tej pory stanowiły zakres umiejętności zawodowych dziennikarzy jest jedynym kierunkiem rozwoju”. (es)
Czytaj też: