środa, 2 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościOranżada Hellena robi immersyjną wystawę i zachęca do doceniania siebie

Oranżada Hellena robi immersyjną wystawę i zachęca do doceniania siebie

14 lutego 2025 roku startuje ogólnodostępna wystawa „Cudze chwalicie, a siebie?”, której kuratorem jest Oranżada Hellena. Powstała ona w immersyjnej przestrzeni Melt Museum w Warszawie i odbywa się w ramach kampanii #HELLENDŻ. Celem wystawy jest zachęta do docenienia własnych walorów i pochwalenia siebie, a tym samym wyrażenie miłości do samego siebie.

 Za opracowanie koncepcji wydarzenia, jego organizację oraz działania influencer marketing, kampanię digital i kampanię OOH odpowiada LoveBrands Group.

Jak podają organizatorzy kampanii, badania opinii zrealizowane w 2023 roku i pogłębione w 2024 roku na zlecenie Oranżady Hellena przez LoveBrands Group we współpracy z SW Research pokazały, że ludzie nie doceniają swoich codziennych osiągnięć. Okazuje się, że jedynie co dziesiąty Polak, kiedy jest z siebie dumny, otwarcie o tym mówi i oczekuje, że inni docenią jego dokonania. Na tej podstawie powstała idea kampanii.

„W ramach kampanii #HELLENDŻ Oranżada Hellena zachęca Polaków do doceniania siebie. Tym razem – dzięki połączeniu nowoczesnej sztuki z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi – powstała wystawa immersyjna, która umożliwia przeżywanie sztuki w bardzo bezpośredni sposób. Dzięki temu angażujemy markę w promocję i rozpowszechnianie sztuki nowoczesnej” – komentuje Ewelina Pawłowska, Head of Client Service w LoveBrands Group.

W ramach akcji od 14 do 16 lutego 2025 roku można wziąć udział w wystawie immersyjnej „Cudze chwalicie, a siebie?”. „Abstrakcyjne instalacje świetlne, wizualizacje 3D stworzone z pomocą sztucznej inteligencji, interaktywne wizualizacje reagujące na ruch odbiorców wystawy, a do tego przestrzenny dźwięk i ponadczasowy smak Oranżady Hellena – tak zapowiada się wydarzenie, podczas którego będzie można doświadczyć sztuki angażującej wszystkie zmysły” – opisują organizatorzy.

„Wystawa immersyjna w naturalny sposób wpisuje się w dotychczasową komunikację marki Oranżada Hellena. W tej odsłonie kampanii zaangażujemy wszystkie zmysły naszych odbiorców. W nietuzinkowy i nowatorski sposób pokażemy, że warto doceniać swoje osiągnięcia, chwalić siebie i obdarzać się miłością” – wyjaśnia Dorota Bieniek, Chairman LoveBrands Group.  

W projekt zaangażowano twórców cyfrowych, którzy stworzą relacje na swoich profilach. Działania uzupełnia aktywacja digital na TikToku, Instagramie i Facebooku. Kampania obejmie też reklamę OOH w centralnych punktach Warszawy.

Wstęp na wystawę jest bezpłatny. Obywa się ona w Melt Museum (plac Powstańców Warszawy 2A, Warszawa).

Za koncepcję kampanii odpowiada Dorota Bieniek, Chairman LoveBrands Group. Działania wraz z zespołem koordynuje Ewelina Pawłowska, Head of Client Service. Za wystawę z ramienia Colian (właściciela marki Hellena) odpowiadają Magdalena Koszela, Marketing Manager i Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager. (mb)

1 KOMENTARZ

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj