Od lutego 2024 roku Oranżada Hellena, marka produkująca napoje, rozszerza współpracę z LoveBrands Group. Agencja świadczy usługi reklamowe w zakresie ATL i BTL, a także trade i digital.
Współpraca rozpoczęła się wiosną 2023 roku. Do tej pory dotyczyła ona działań z zakresu influencer marketingu i realizacji kampanii #Hellendż, którą agencja będzie kontynuować. Zostanie ona rozszerzona o kolejne projekty, m.in. dla Oranżady Hellena Zero oraz Oranżady Strzelającej. Do zadań agencji należy również realizacja związana ze strategią komunikacji i kreacją, a także tworzenie spotów telewizyjnych i radiowych. Oprócz tego zostanie przeprowadzona kampania digitalowa, OOH i trade. Agencja nadal będzie zajmować się działaniami influencer marketingu.
Do rozszerzenia współpracy doszło w przetargu.
Za obsługę marki odpowiada zespół LoveBrands Relations i LoveBrands Digital.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. (af)