W lipcu 2024 roku Trufle.PRO rozpoczęło współpracę z polską marką kosmetyczną Organique. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji skierowanej do klientów B2B wrocławskiej firmy.
Anna Gocałek, dyrektor zarządzająca Organique, wyjaśnia, że firma wybrała Trufle.PRO ze względu na doświadczenie agencji w komunikacji B2C i B2B dla marek kosmetycznych. „Kluczowym czynnikiem była jednak prezentacja interesujących rozwiązań komunikacyjnych, które umożliwiają skuteczne dotarcie do naszych potencjalnych partnerów biznesowych. Doceniliśmy kreatywność i proaktywną postawę Trufle.PRO, co skłoniło nas do nawiązania strategicznego partnerstwa” – podkreśla przedstawicielka firmy.
Współpraca jest efektem działań new business. Z ramienia agencji obsługą strategiczną zajmują się Ewa Wójcikowska oraz dział social media.
Umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia, strony nie podają jednak, na jaki okres konkretnie. (mb)
Zdjęcie główne: organique.pl