Orlen został sponsorem tytularnym koszykarskiego klubu Zastal Zielona Góra. Od teraz drużyna będzie funkcjonowała pod nazwą Orlen Zastal Zielona Góra. Umowa ma obowiązywać do końca sezonu 2024/2025.
W ramach partnerstwa logotyp koncernu zostanie wyeksponowany m.in. na strojach meczowych zespołu, a także w przestrzeni komercyjnej, m.in. na parkiecie, bandach LED, telebimach LED oraz w strefie wywiadów.
Jak podkreśla Katarzyna Marciniak, prezeska klubu, partnerstwo z Orlenem ma umożliwić realizację celów sportowych drużyny w aktualnym sezonie. „Jesteśmy w przełomowym momencie jeśli chodzi o odbudowę klubu. Mając Orlen w gronie naszych najważniejszych partnerów, możemy skutecznie kontynuować ten proces. Podpisanie tej umowy jest dla nas dowodem uznania i zaufania. Cieszy mnie to, że wspólnie będziemy dążyć do przywrócenia Zastalowi miejsca w koszykarskiej elicie. Nie tylko polskiej, lecz także europejskiej” – przekazała Marciniak.
Orlen od lat aktywnie angażuje się w rozwój polskiej koszykówki. Koncern jest strategicznym partnerem męskich i żeńskich reprezentacji Polski w koszykówce, a także sponsorem tytularnym Orlen Basket Ligi Kobiet i Mężczyzn. Wspiera również 16 reprezentacji juniorskich, młodzieżowe programy szkoleniowe oraz kadrę koszykarzy na wózkach.
„Partnerstwo z ORLEN Zastal Zieloną Górą jest kolejnym elementem strategii mającej na celu kompleksowy rozwój tej dyscypliny w naszym kraju” – przekazała Lidia Kołucka, dyrektorka wykonawcza Orlenu ds. sponsoringu. (kn)
>>> Instytut Monitorowania Mediów organizuje bezpłatne szkolenie „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów”. Zapisy możliwe przez formularz.
Zdjęcie główne: basketzg.pl