piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościOS3 stworzy strategię komunikacji dla Furby Boom

OS3 stworzy strategię komunikacji dla Furby Boom

OS3 wygrało przetarg na przygotowanie strategii komunikacyjnej dla nowej, interaktywnej zabawki Furby Boom firmy Hasbro. Agencja w ramach launchu jest odpowiedzialna za stworzenie długofalowego konceptu komunikacji oraz kompleksowe działania online.

OS3 zajmie się rozbudowaniem istniejącego serwisu internetowego Furby.pl. Jego kluczowym elementem będą tworzone przez agencję aplikacje konkursowe oraz gry. Ponadto zostaną poprowadzone działania w mediach społecznościowych, uwzględniające Facebooka i NK.pl. Projekt zostanie wsparty trzyetapową kampanią online oraz w TV. Działania online ruszą 25 sierpnia. Zostaną one zintegrowane z ATL-em, za który odpowiada dom mediowy OMD.

OS3 współpracuje z Hasbro Polska od dziewięciu lat. Agencja prowadzi takie brandy jak Furby, Monopoly, My Little Pony Equestria Girls, Nerf, Littlest Pet Shop, Play-Doh, Transformers. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj