Jeszcze do 8 września 2024 roku można zgłosić projekt do 22. edycji Złotych Spinaczy, konkursu organizowanego przez Związek Public Relations
Celem konkursu jest rozwój i podnoszenie standardów z branży public relations w Polsce. Jak podkreślają organizatorzy, przez promowanie najbardziej kreatywnych i profesjonalnych projektów PR, chcą podnosić poziom edukacji biznesowej w Polsce na temat znaczenia public relations dla funkcjonowania firm, instytucji i organizacji.
Konkurs jest skierowany do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce, w tym agencji PR, działów PR i komunikacji, a także firm i instytucji, organów samorządowych czy organizacji pozarządowych.
Projekty do 22. edycji Złotych Spinaczy można zgłaszać jeszcze tylko do 8 września przez specjalną platformę online.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas gali zaplanowanej na 9 grudnia 2024 roku.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym 22. edycji konkursu.
W ramach partnerstwa redakcja PRoto przeprowadziła wywiady z przedstawicielami agencji PR i współtwórcami wyróżnionych w ubiegłorocznej edycji projektów: „#zwitkacujsię – Muzeum w rozszerzonej rzeczywistości” oraz „Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci”. Zachęcamy do lektury! (kn)