Projekt „Ostatni Twój Weekend” otrzymał kolejne nagrody w konkursie Cannes Lions, łącznie zdobywając ich pięć. VML Y&R Poland, które przygotowało pismo, zostało natomiast mianowane agencją roku w kategorii „Good”.
Polska praca otrzymała trzy brązowe lwy w kategoriach Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation. Na koniec konkursu nagrodzono ją także statuetkami Titanium (która wskazuje projekty wyznaczające nowe kierunki w branży) i Glass: Lions for Change (która wyróżniaja działania na rzecz równości płci). Ta ostania była na poziomie Grand Prix.
Pozostałe projekty z Polski, które były nominowane, nie otrzymały więcej nagród.
Czytaj więcej:
Gazeta.pl i VML Y&R Poland z partnerami kupili czasopismo erotyczne, by je zamknąć
Grand Prix w kategorii Titanium zdobył natomiast projekt „The Whopper Detour”, przygotowany dla Burger Kinga przez FCB New York USA.
W kategorii PR jury przyznało główną nagrodę projektowi „The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination” (Scholz & Friends dla The Female Company). W sekcji Social & Influencer Lions najlepsza okazała się kampania „Keeping Fortnite Fresh” (VML Y&R Kansas City dla Wendy’s). (mp)