Tylko do środy, 18 lutego, przyjmowane są zgłoszenia do VI edycji konkursu PRaktykuj za granicą. Zainteresowani studenci, uczący się w kierunku komunikacji społecznej i PR, powinni jak najszybciej odwiedzić stronę, gdzie znajdą wszystkie informacje o konkursie.
Konkurs PRaktykuj za granicą polega na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego z trzech tematów wiążących się z działaniami Fundacji Hospicyjnej z Gdańska.
Aby wziąć udział w konkursie, do 18 lutego należy wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie. Do 3 kwietnia zarejestrowani uczestnicy konkursu powinni przygotować projekt pracy konkursowej (3 str.). Nadesłane prace oceni jury i wybierze 15 najlepszych projektów, których autorzy w II etapie stworzą pełne strategie konkursowe (max. 15 str.). W finałowej części – podczas prezentacji multimedialnej – ocenione zostaną zdolności komunikacyjne kandydatów, a zwłaszcza styl prezentowania pomysłów, swoboda i ich sugestywność.
Zwycięzcy konkursu odbędą wakacyjne staże w biurach agencji Fleishman-Hillard, Hill & Knowlton oraz Lewis PR w Londynie i Brukseli. Otrzymają także roczne prenumeraty magazynu Brief.
PRoto.pl objęło konkurs partnatem medialnym. (kk)