Ostryga, spółka należąca do OS3 Group, powoli się usamodzielnia. Na stanowisko brand managera & social media directora powołała Krzysztofa Winnika. Winnik tym samym przejął zarządzanie firmą.
Winnik ma wieloletnie doświadczenie marketingowe. Współtworzył agencje NuOrder i 6ix Social Media & WoMM, którymi kierował jako dyrektor zarządzający. Zbudował również dział e-marketingu w NIVEA Polska. „Będę dążył do tego, aby Ostryga odgrywała coraz większą, a docelowo wiodącą rolę w kształtowaniu polskiego rynku mediów społecznościowych. Na początek wzmocnimy działy strategii i client service” – zaznacza.
Zmiana struktury agencji jest ostatnim etapem na drodze do całkowitego uniezależnienia Ostrygi od agencji interaktywnej OS3 multimedia. Spółka, oprócz nowego brand managera, ma własną siedzibę i niezależnych klientów. Dotychczasowy managing director Ostrygi – Marcin Maj, pełni obecnie rolę prezesa. Działem obsługi klienta agencji wciąż kieruje Joanna Rodak, pozostająca na stanowisku group account managera. (es)