W nawiązaniu do publikacji w magazynie Press, z której skrót spotkał się na PRoto z licznymi komentarzami Czytelników, agencja On Board PR zdecydowała się na wydanie następującego oświadczenia
„Szanowni Państwo,
W ostatnim wydaniu miesięcznika „Press” ukazał się artykuł na temat firmy On Board Public Relations. Jego lektura sprawiła przykrość zarówno obecnym jak i byłym pracownikom On Board PR. W tekście znajdują się informacje na temat specjalizacji naszej firmy, które nie odpowiadają prawdzie. Dlatego uważam za konieczne odnieść się do tez przedstawionych w artykule. Nie zmieniamy profilu firmy. Od ponad 10 lat zajmujemy się strategią komunikacji i uważamy doradztwo w tym zakresie za główny obszar specjalizacji On Board PR. Sugestie, że decyzję o takim kierunku rozwoju firmy podjęliśmy dopiero w tym roku są nieuzasadnione. Świadczą o tym zarówno realizowane przez nas wcześniej projekty jak i podejmowane działania badawczo-rozwojowe czy aktywność w ramach globalnej sieci ECCO Network, którą współtworzymy z kilkudziesięcioma firmami z całego świata. Relacje z mediami zawsze traktowaliśmy jako bardzo ważny element naszej pracy, ale nie postrzegaliśmy ich nigdy jako najważniejszego zadania firm public relations. O słuszności takiego podejścia do rozwoju świadczy zaufanie klientów różnych branż, którzy w ciągu ostatnich lat powierzali nam planowanie komunikacji związanej z wprowadzaniem na rynek nowych produktów, zmianami wewnętrznymi, edukacją itp.
Nie ulega zmianie struktura firmy. Tak jak wcześniej, obsługa projektów jest realizowana przez trzy niezależne działy On Board PR – Corporate PR, Brand PR i Healthcare. Taki podział kompetencji – na komunikację korporacyjną, komunikację marek i związaną z produktami zdrowotnymi – nie jest wynikiem wprowadzanych w ubiegłym roku zmian.
W On Board PR zatrudnionych jest obecnie ponad 40 osób – doświadczonych fachowców, których bardzo cenimy. Wysoko oceniamy też profesjonalizm konsultantów, którzy już z nami nie pracują, a którzy są współautorami sukcesów naszej firmy. Wszelkie zmiany, które konsekwentnie wprowadzamy, od wielu lat realizują strategię naszego rozwoju. Słuszność wybranej drogi potwierdzają m.in. sukcesy naszych klientów i nagrody dla realizowanych na ich rzecz projektów, obecność On Board PR na liście najszybciej rozwijających się na świecie firm PR czy też sukcesy ukraińskiego oddziału naszej firmy otworzonego w ub. r.
Z poważaniem
Norbert Ofmański”