Instagram poinformował na swoim blogu o rozszerzeniu możliwości dodawania tagów produktów do postów dla wszystkich użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Niedawno pojawiły się zapowiedzi tego rozwiązania.
Serwis wyjaśnia, że twórcy i marki pokazują na Instagramie, jak używają ulubionych produktów i inspirują w ten sposób swoje społeczności. Serwis daje wszystkim możliwość oznaczania produktów w postach. Dzięki temu osoby publikujące na instagramie mogą wesprzeć marki, które cenią czy pomóc rodzinie lub znajomym w odkrywaniu wartościowych rzeczy.
Podczas tworzenia posta trzeba użyć funkcji tagowania, aby oznaczyć markę, a następnie określić produkt, jaki znajduje się na zdjęciu. Gdy ktoś dotknie tagu produktu w poście, będzie mógł uzyskać szczegółowe informacje o danej rzeczy na jej stronie na Instagramie, a następnie kupić ją bezpośrednio w aplikacji lub na stronie marki.
Źródło: about.instagram.com
Jak zaznacza serwis, funkcja działa tylko na kontach publicznych. Instagram pracuje też nad sposobami oznaczania produktów w Stories. (mb)