„Patrząc na konsekwentny rozwój tej firmy to krok w bardzo dobrym kierunku, także pod względem wizerunkowym” – mówi Rzeczpospolitej dyrektor marketingu perfumerii Sephora Frederique Letzelter. W ten sposób ocenia on nowy biznesowy projekt Ireny Eris, który ma pozwolić jej firmie konkurować z luksusowymi zachodnimi markami .
Jak donosi gazeta, firma Eris zdecydowała się stworzyć własną markę perfum. Skomponowano je we Francji i niedługo będzie je można dostać na polskim rynku. Eksperci cytowani w tekście podkreślają, że to dobry pomysł. Rynek perfum wciąż zdominowany jest przez marki z importu, a wspomniane wyżej posunięcia mogą zmniejszyć ceny produktów zagranicznych.
Co więcej, pod względem jakości polskimi produktami z segmentu premium śmiało możemy konkurować z zachodnimi, ponieważ w tym segmencie rynku jest jeszcze sporo miejsca na rozwój konkurencji podkreśla Letzelter. (ał)