Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do konsultacji rynkowych, które poprzedzają przetarg na wybór koordynatora działań komunikacyjnych mających wspierać obecność Polski na targach EXPO 2020 w Dubaju. Zgłoszenia do dialogu technicznego zbierane są do 31 października 2019 roku.
„Celem konsultacji jest poznanie oczekiwań potencjalnych wykonawców związanych z realizacją tego (…) zamówienia, a także doprecyzowanie zapisów w dokumentacji przetargowej” – informuje PAIH.
Zwycięzca przetargu będzie miał za zadanie zaplanować stworzenie koncepcji działań podstawowych (m.in. wsparcie organizacyjne przy tworzeniu wydarzeń, przygotowanie wyjazdów prasowych, doradztwo antykryzysowe czy opracowanie sposobu badania efektywności komunikacji) oraz dodatkowych (np. kampanię promocyjną w mediach społecznościowych czy współpracę z influencerami). Będzie też odpowiadał za kontakty z mediami w imieniu organizatorów pawilonu.
Budżet na działania komunikacyjne ma wynieść nie więcej niż 4,3 mln zł brutto.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań co do uczestników – oraz kontakt do osoby koordynującej konsultacje – znajdują się na stronie. (mp)