Ruszają dwa projekty Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, promujące nasz kraj za granicą. Obie inicjatywy mają przyciągnąć do Polski międzynarodowy biznes. Od 26 września Polskę będzie promować międzynarodowa kampania telewizyjna w CNN. Nasza ojczyzna ma zostać prezentowana w nich, jako kraj nowoczesny i dynamiczny, atrakcyjny turystycznie, wiarygodny partner gospodarczy oraz dogodne miejsce do lokowania inwestycji, czytamy na stronie PAIiIZ-u.
Natomiast w październiku w USA rozpocznie się seria konferencji biznesowych zachwalających Polskę jako dobry kraj do inwestowania. W Nowym Jorku ma odbyć się spotkanie tytułem „Doing Business with Poland”, zorganizowania z lokalną izbą gospodarczą i Konsulatem Generalnym. Będzie ona poświęcona przedstawieniu zalet inwestowania w Polsce i atrakcyjności poszczególnych regionów. A podczas konferencji „Polska – strategiczny partner w globalnej Europie”w Saint Louis goście dowiedzą się, jakie są polskie wymogi prawne dla inwestorów oraz jak władze różnych regionów kraju zachęcają zagranicznych kontrahentów do lokowania u nas kapitału. (ał)