poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPamięć kibica bywa krótka, czyli jak wykorzystać „efekt wow”

Pamięć kibica bywa krótka, czyli jak wykorzystać „efekt wow”

Za kilka lat o Euro 2012 nikt nie będzie pamiętał. Warszawa znów stanie się szarym postkomunistycznym miastem. Tymczasem większość zagranicznych kibiców była zadowolona z pobytu w Polsce i zapowiedziała, że wróci do nas. Dlatego, jak czytamy w Gazecie Wyborczej, stolica musi teraz wykorzystać swoją szansę.

„Euro 2012 pewnie nie odmieni Warszawy tak jak letnia olimpiada w 1992 roku zmieniła Barcelonę. Ale jeżeli teraz prześpimy swoją szansę, by odczarować wizerunek Warszawy za granicą, to kolejnej może nie być” – pisze Wojciech Karpieszuk. Dyrektor Warszawskiej Organizacji Turystycznej Tomasz Kułakowski przyznaje, że niezbędna jest „burza mózgów” na temat wykorzystania potencjału miasta i „efektu wow” po Euro. Jego zdaniem należy postawić na turystykę biznesową, czyli organizowanie międzynarodowych konferencji i kongresów.

Nie wszyscy jednak byli zachwyceni Euro. Łucja Mikołajczuk, właścicielka dwóch hoteli dla obcokrajowców, przewiduje masowe bankructwa tych hosteli, które powstały specjalnie na Euro. Jak przyznaje, komplet gości miała tylko w dni meczowe. Oni sami nie zawsze chwalili miasto, narzekając m.in. na brak telebimów z angielskim komentarzem w strefie kibica czy rozgrzebane centrum miasta. (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj