poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPanika w Internecie niewskazana

Panika w Internecie niewskazana

Na stronie mashable.com  Jolie O’Dell podaje 10 porad dla specjalistów odpowiadających za komunikację w Internecie. Autorka zaznacza, że tak naprawdę niewiele rzeczy dziejących się w sieci jest wartych większego rozgłosu. Natomiast wszystko, co pojawi się w Internecie jest w ciągu paru minut usuwane w cień przez kolejne informacje. Dlatego porada numer jeden brzmi – „Zachowaj spokój”.

O’Dell doradza także, żeby nie doglądać non-stop inicjowanych przez siebie dyskusji, i dać czasem spokój Internautom, wszakże nikt nie przepada za uczuciem bycia kontrolowanym. Przypomina ona również o tym, że osoba działająca w sieci w imieniu danej marki nie jest sprzedawcą, i wykorzystywane przez nią w Interenecie kanały komunikacji nie powinny służyć do celów marketingowych. Inna z wymienionych na mashable.com porad brzmi: Słuchaj mniej. Choć wydaje się to irracjonalne, jednak w przypadku setek forów i śledzonych wątków niemożliwe jest „wysłuchiwanie” wszystkich pojawiających się opinii. Dlatego należy śledzić tylko te naprawdę istotne uwagi i głosy. Przy okazji nie powinno się dyskryminować mniej doświadczonych użytkowników – starzy internetowi wyjadacze mogą być bardzo cenni, jednak nie należy pozostawiać pola tylko im.

Cały artykuł dostępny jest tu.

Wszystkim zainteresowanym tematyką mediów społecznościowych uprzejmie  przypominamy o szkoleniu organizowanym przez  PRoto.pl i Ciszewski Financial Communiactions. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj