Marka odzieżowa Paprocki&Brzozowski wybrała agencję LEPONT do obsługi komunikacyjnej pokazu mody, który odbędzie się w lipcu 2022 roku.
Agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego i działań PR oraz influencermarketingowych w ramach nadchodzącego pokazu mody marki. Duet Paprocki&Brzozowski zrealizuje pierwszy pokaz mody po pandemii, podczas którego zaprezentuje kolekcję Timeless oraz szytą na miarę kolekcję Atelier. Wydarzenie odbędzie się w warszawskiej Elektrowni Powiśle na początku lipca 2022 roku.
LEPONT odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego, przygotowanie oraz koordynację listy gości i RSVP, działania PR i influencerskie oraz koordynację agencji prasowych podczas wydarzenia, a także consulting związany z ogólną organizacją pokazu.
Z ramienia agencji za obsługę wydarzenia odpowiada zespół kierowany przez Monikę Marszałek, Head of Communication, a działania prowadzi Wiktoria Kania, PR & Influencer Manager.
Współpraca jest efektem rekomendacji i ma charakter projektowy. (mb)