Agata Brodzka w połowie lipca 2022 roku dołączyła do firmy PARADYŻ, gdzie objęła stanowisko dyrektora marketingu.
Odpowiada za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Nadzoruje takie działania jak m.in. PR, eventy, social media, współprace z gwiazdami i influencerami, CSR, employer branding czy targi.
Brodzka ma wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas współpracy z agencjami marketingowymi, m.in. Pleon/BBDO i Aliganza. Realizowała projekty dla znanych marek modowych, jubilerskich, kosmetycznych czy wnętrzarskich. Pełniła tam wysokie funkcje menedżerskie, odpowiadała za tworzenie, wdrażanie i kontrolowanie strategii marketingowych. Była managerem takich gwiazd jak Katarzyna Figura czy Natasza Urbańska, a z tą ostatnią współprowadziła też firmę odzieżową Muses.
Wykłada na Uczelni Łazarskiego na kierunku prawo i zarządzanie w sektorze mody.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Poprzednio dyrektorką marketingu firmy PARADYŻ była Dominika Tkaczyk. (mb)