niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościParametry skutecznej kampanii

Parametry skutecznej kampanii

BusinessWeek zamieszcza praktyczny artykuł, w którym Dariusz Styczek odpowiada na pytanie „jak zostać królem rynku za pół miliona złotych”. Znajdziemy w nim informacje, w jaki sposób przypomnieć klientom o swoim istnieniu, kiedy wzmożyć działania marketingowe, jak się do nich przygotować i przede wszystkim jak określić budżet. Dla tych, którzy są przekonani o celowości swojej kampanii, zamieszczony jest 8 stopniowy schemat działania od badania i analizy rynku po monitoring trwającej kampanii i weryfikację jej efektów. „Czasami uda nam się osiągnąć ekstrakorzyści, większe, niż się spodziewamy, ale ma to miejsce w wypadku działań typu PR, gdzie efekt jest nie do przewidzenia” – pisze Dariusz Styczek.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj