Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na działania PR dotyczące programu operacyjnego Kapitał Ludzki.
W postępowaniu zwyciężyła agencja Ecorys, która zaproponowała 600 tys. zł. Będzie ona odpowiedzialna m.in. za mailingi, przygotowanie i publikację artykułów dotyczących programu, obsługę redakcyjną, merytoryczną i graficzną strony internetowej projektu „Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa”, udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy dotyczące tego projektu, obsługę medialną konferencji prasowej towarzyszącej konferencji podsumowującej projekt i aktualizację baz dziennikarzy.
Łącznie w przetargu złożono pięć ofert. Były one oceniane z uwzględnieniem zaproponowanej ceny i strategii komunikacji PR (po 50 proc. pkt). Cenę niższą niż Ecorys zaproponowały: Tarraya (321 tys. zł), 2mgroup (558 tys. zł), natomiast droższe oferty złożyły agencje” TBT i Wspólnicy (659 tys. zł) i Flywheel PR (726 tys. zł). Firma Tarraya została wykluczona z postępowania, ponieważ nie zgodziła się na zmianę warunków przetargu (wydłużenie okresu związania ofertą). (ks)