Agencja Partner of Promotion przeszła rebranding i od listopada 2024 roku działa pod nową marką – The Partners. Zmiana ma związek z 30-leciem obecności firmy na rynku.
Agencja zaprezentowała także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Jak wyjaśnia agencja, nowa nazwa „The Partners” podkreśla „wyjątkowy charakter współpracy między agencją a jej klientami”. Jest też nawiązaniem do potocznej nazwy, jaką branża PR określa agencję od lat, czyli „partnersów”. Zmiany mają też symbolizować nowoczesne podejście firmy do public relations i komunikacji 360°.
Agencja Partner of Promotion, od teraz działająca pod nowym szyldem, powstała w 1994 roku i była firmą skupioną na relacjach inwestorskich, wprowadzającą firmy na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Jak przypomina agencja, jej pierwszym klientem były Zakłady Metali Lekkich „Kęty”. Teraz firma oferuje całościowe usługi we wszystkich obszarach PR i realizuje projekty w Polsce oraz na całym świecie. Od 17 lat znajduje się na czele rankingów przychodów agencji public relations.
Od początku istnienia agencji do dziś kieruje nią prezes Paweł Trochimiuk, który zarządza firmą razem z wiceprezeską Anną Hahn-Leśniewską.
„Po 30 latach obecności na rynku uznaliśmy, że posługiwanie się brandem, w którym jeden z dwóch filarów mówi o »promotion« – po prostu mocno już nie pasuje do profilu działalności firmy. To jasne, że 30 lat temu, kiedy agencja powstawała, słowo »promotion« miało inne konotacje. Zostaliśmy jednak niezmiennie Partnerem, bo to mamy w DNA agencji od 1994 roku” – mówi Paweł Trochimiuk, prezes i właściciel agencji. „Przez lata obecności na rynku byliśmy stale nazywani »partnersami«. Dlatego to właśnie nazwa »The Partners« pojawiła się naturalnie w ramach naszych dyskusji o rebrandingu. I taka już została razem z mottem »Power of Communication« – ponieważ uważamy, że to właśnie we właściwej komunikacji tkwi siła dobrego biznesu i relacji międzyludzkich” – dodaje Trochimiuk. (mb)