Związek Sadowników RP rozstrzygnął przetarg na prowadzenie kampanii na temat europejskich jabłek w Afryce. Wybrano agencję Partner of Promotion.
Zrealizuje ona kampanię informacyjno-promocyjną „Czas na jabłka z Europy”, która będzie prowadzona przez najbliższe dwa lata w Algierii i Egipcie. Celem projektu jest zwiększenie wiedzy lokalnych konsumentów na temat jakości europejskich jabłek oraz wzrost wartości eksportu tych owoców.
W ramach projektu agencja przygotuje m.in. stronę internetową kampanii, zajmie się realizacją działań w mediach społecznościowych, a także zorganizuje szereg seminariów, konferencji i akcji specjalnych. Po stronie Partner of Promotion za działania odpowiada zespół kierowany przez Annę Hahn-Leśniewską, wiceprezes zarządu agencji.
Kampania „Czas na jabłka z Europy” to projekt współfinansowany ze środków unijnych. Jego budżet to ponad 2,5 mln euro. Działania będą prowadzone wyłącznie na rynkach zagranicznych i potrwają do 2019 roku.
Kampanię zrealizuje konsorcjum firm, w skład którego oprócz Partner of Promotion wchodzi także firma Global Marketing Connections.
Partner of Promotion korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)