niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPartner of Promotion wygrało przetarg Enei na agencję marketingu sportowego

Partner of Promotion wygrało przetarg Enei na agencję marketingu sportowego

Jak ogłosiła pod koniec lipca 2018 roku Enea, agencja Partner of Promotion zwyciężyła w przetargu, którego celem był wybór agencji zajmującej się marketingiem sportowym. Swoją ofertą pokonała firmy TODO oraz One Sport.

Agencja Pawła Trochimiuka od momentu podpisania umowy przez 18 miesięcy będzie świadczyła usługi w zakresie brandingu i sponsoringu oraz jego aktywizacji i promocji. Sama Enea w ciągu roku zazwyczaj angażuje się w sponsoring od 25 do 35 projektów, wśród których 8-12 jest zasięgu ogólnopolskiego. Wyróżnia wśród nich działania związane nie tylko ze sportem, lecz także z kulturą (sponsoring instytucji kulturalnych, festiwali muzycznych i wydarzeń plenerowych) i zaangażowaniem społecznym.

Oferta Partner of Promotion została uznana za najkorzystniejszą. Jej łączna cena wyniosła 2 046 740,91 zł brutto, w czym prowizję dla agencji ustalono w wysokości 61 500 zł. TODO wyceniło swoje usługi na 2 429 703,99 zł (w tym 123 tys. zł prowizji), a One Sport – na 4 425 590,68 zł (w tym 615 tys. prowizji). W postępowaniu odrzucono propozycje firm Jet Events oraz Kiwigroup. Havas Media zostało natomiast wykluczone z przetargu.

Do momentu publikacji wiadomości strony nie odpowiedziały na pytanie, czy umowa została już podpisana. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj