Jak ogłosiła pod koniec lipca 2018 roku Enea, agencja Partner of Promotion zwyciężyła w przetargu, którego celem był wybór agencji zajmującej się marketingiem sportowym. Swoją ofertą pokonała firmy TODO oraz One Sport.
Agencja Pawła Trochimiuka od momentu podpisania umowy przez 18 miesięcy będzie świadczyła usługi w zakresie brandingu i sponsoringu oraz jego aktywizacji i promocji. Sama Enea w ciągu roku zazwyczaj angażuje się w sponsoring od 25 do 35 projektów, wśród których 8-12 jest zasięgu ogólnopolskiego. Wyróżnia wśród nich działania związane nie tylko ze sportem, lecz także z kulturą (sponsoring instytucji kulturalnych, festiwali muzycznych i wydarzeń plenerowych) i zaangażowaniem społecznym.
Oferta Partner of Promotion została uznana za najkorzystniejszą. Jej łączna cena wyniosła 2 046 740,91 zł brutto, w czym prowizję dla agencji ustalono w wysokości 61 500 zł. TODO wyceniło swoje usługi na 2 429 703,99 zł (w tym 123 tys. zł prowizji), a One Sport – na 4 425 590,68 zł (w tym 615 tys. prowizji). W postępowaniu odrzucono propozycje firm Jet Events oraz Kiwigroup. Havas Media zostało natomiast wykluczone z przetargu.
Do momentu publikacji wiadomości strony nie odpowiedziały na pytanie, czy umowa została już podpisana. (mp)