Konsorcjum złożone z firm Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media wygrało przetarg na przeprowadzenie kampanii promującej unijny „Program dla szkół” w roku szkolnym 2017/2018 realizowanej na zlecenie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Przedmiotem zamówienia są m.in. opracowanie koncepcji bloga internetowego i jego obsługa przez czas trwania akcji, stworzenie spotów i filmów krótkometrażowych, materiałów reklamowych czy opracowanie i prowadzenie działań public relations.
Szacunkowa wartość zamówienia to 2 700 000 zł netto.
Po stronie Partner of Promotion za działania w ramach projektu odpowiada zespół pod nadzorem Pawła Czermaka, Account Directora.
Okres obowiązywania zamówienia kończy się 31 lipca 2018 roku.
Szczegółowe informacje na temat przetargu można znaleźć na stronie.
Celem akcji „Program dla szkół” jest promowanie wśród uczniów zdrowej diety przez udostępnianie dzieciom owoców, warzyw, mleka i produktów mlecznych oraz działania edukacyjne realizowane w szkołach. (pp)