Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego pod koniec stycznia 2022 roku rozstrzygnęła przetarg dotyczący promocji wołowiny na rynkach azjatyckich. Wybrane firmy mają przeprowadzić dwuletnie działania informacyjno-promocyjne pt. „Europejska wołowina na azjatyckich rynkach” („EUBeef2Asia”) w Japonii i Hongkongu. Jak czytamy w komunikacie organizacji, do realizacji projektu wybrano agencje Partner of Promotion i Global Marketing Connections.
Ich zadaniem będzie opracowanie strategii komunikacyjnej, która „zwiększy widoczność europejskiej wołowiny”. W rezultacie ma ona „wzbudzić zainteresowanie unijnymi produktami rolno-spożywczymi wśród Azjatów”. Dalej czytamy, że celem programu jest „długoterminowe wsparcie gospodarczej stabilizacji UE w produkcji mięsa poprzez zagwarantowanie optymalnych możliwości jego eksportu”.
Do zadań agencji należą m.in. działania public relations, wspieranie narzędzi komunikacyjnych, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie kampanii reklamowej w Google Ads, koordynacja wydarzeń branżowych oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.
W ramach postępowania wpłynęła jedna oferta. Budżet przeznaczony na działania zaplanowane przez UPEMI wynosi 999,85 tys. euro netto. (as)