Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na prowadzenie kampanii public relations na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatu i zwiększania świadomości ekologicznej. Działania te, prowadzone są przy okazji XIV Konferencji Stron (COP 14) Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (UNFCCC) wraz z IV Sesją Spotkania Stron Protokołu z Kioto. Przetarg ogłosił Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska. Oferty złożyło 10 firm.
Agencja współpracuje bezpośrednio z Ministerstwem Środowiska. Do zadań Partner of Promotion należy prowadzenie relacji z mediami oraz organizacja akcji specjalnych, przewidzianych w ramach kampanii. Działania poprzedzają szczyt klimatyczny COP 14, który odbędzie się 1-12 grudnia 2008 r. w Poznaniu. Jego organizatorem jest Sekretariat Konwencji Narodów Zjednoczonych ds. Zmian Klimatu (UNFCCC), gospodarzem – Rząd RP, a koordynatorem przygotowań z ramienia Rządu – Ministerstwo Środowiska RP.
Umowę zawarto do końca roku. (kk)