Swój oddział w Moskwie – niecałe 2 kilometry od Kremla i Placu Czerwonego – otworzyła agencja Partner of Promotion.
Decyzja o otwarciu nowego działu to efekt strategii rozwoju Partner of Promotion, która od kilku lat realizuje projekty także na rynkach wschodnich. Najnowsza kampania „Jabłka każdego dnia” – realizowana na zlecenie Związku Sadowników RP – prowadzona jest właśnie na terenie Rosji i Ukrainy. „Wiele polskich firm bardzo intensywnie rozwija swoje działania na terenie Rosji, a naturalną częścią takiego procesu jest rozszerzanie działań marketingowych. Od dzisiaj możemy oferować firmom z Polski oraz z innych krajów bezpośrednie prowadzenie projektów PR na terenie Rosji” – powiedział podczas otwarcia Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Partner od Promotion.
Szefem moskiewskiego oddziału została Natalia Gurova. Za nadzór nad działaniami rosyjskiego przedstawicielstwa odpowiada Anna Hahn-Leśniewska, client service director. (es)