Partner of Promotion poprowadzi kampanię informacyjno-promocyjną „Europejski Drób – w Jakości Siła” w Chinach, Wietnamie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Realizowana przez agencję kampania dla Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku.
Akcja ma na celu wykreowanie pozytywnego wizerunku produktów drobiowych wysokiej jakości produkowanych w Unii Europejskiej oraz budowę świadomości ich walorów smakowych. Działania skierowane będą przede wszytkim do odbiorców biznesowych. W związku z tym oś kampanii będą stanowić działania informacyjne prowadzone podczas najważniejszych wydarzeń branżowych na rynkach docelowych. Zaplanowano również działania edukacyjne oraz public relations.
Projekt zakłada promocję mięsa drobiowego (produkowanego w systemie QAFP) na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu, a także w Chinach i Hongkongu.
Kampania jest współfinansowana ze środków unijnych, a jej budżet wynosi przeszło 4 mln euro.
Z ramienia Partner of Promotion projekt prowadzi zespół pod nadzorem Anny Hahn-Leśniewskiej, Client Service Director. Agencję wybrano w drodze przetargu. (mb)