W ramach kampanii promującej produkty zbożowe, agencja zajmie się działaniami edukacyjnymi, których celem jest szerzenie wiedzy na temat produktów zbożowych.
To już druga edycja programu „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II” dla Krajowej Federacji Producentów Zbóż. Ma on informacyjno-promocyjny charakter, a jego tegoroczne hasło brzmi: „Zboże smakuje i inspiruje”.
W projekcie mają wziąć udział popularni przedstawiciele blogosfery oraz niezależni eksperci. Planowane jest również badanie poziomu wiedzy Polaków na temat zbóż. W ramach kampanii prowadzony będzie ponadto oficjalny blog programu, na którym regularnie będą się pojawiać praktyczne informacje na temat produktów zbożowych.
Projekt realizuje zespół pod nadzorem Jana Zaworskiego, Account Director. Agencję wybrano w drodze przetargu. Współpraca potrwa do sierpnia b.r.
Program finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych. Jego organizatorem jest Krajowa Federacja Producentów Zbóż. (ak)