Konsorcjum firm Partner of Promotion, Tailor & Baker oraz Global Marketing Connections Inc. przeprowadzi trzyletnią kampanię promującą europejskie mięso. Jej budżet to prawie 5 mln euro.
Projekt zostanie przeprowadzony dla Agencji Rynku Rolnego i Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego. Jego głównym celem jest wzrost eksportu europejskiego mięsa i jego przetworów na rynkach docelowych oraz pogłębienie wiedzy o walorach i sposobie produkcji europejskiego mięsa. Kampania ma się także przyczynić do wzrostu rozpoznawalności europejskiego mięsa. Kampania będzie realizowana na rynku południowokoreańskim, amerykańskim i wietnamskim, przy wykorzystaniu reklam i działań PR. Przewidziano także wizyty studyjne i uczestnictwo w targach branżowych.
Łączna wartość kampanii informacyjno-promocyjnej pt. „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” wynosi 4 956 861,06 €. Jest ona finansowana ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. (ks)