Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego ogłosił, że Partner of Promotion zwyciężyło w konkursie na wybór firmy, która zajmie się kryzysem i ochroną wizerunku polskiej wołowiny po doniesieniach o nielegalnym uboju bydła. Agencja obecnie przygotowuje plan kampanii, a prace nadzoruje zespół pod nadzorem Anny Hahn-Leśniewskiej, wiceprezes zarządu. Partner of Promotion nie udziela jednak informacji dotyczących szczegółów umowy z PZHiPBM.
Organizator przetargu do czasu publikacji nie odpowiedział na pytania o to, ile ofert wpłynęło w przetargu, na ile zostały wycenione oraz które firmy je zgłosiły.
Głównym kryterium oceny nadesłanych ofert była cena (waga: 70 proc.). Zaplanowany budżet na działania, które mają na celu poprawę wizerunku polskiej wołowiny, wynosi 119 tys. zł. Decyzję o zorganizowaniu konkursu podjęto podczas spotkania, które odbyło się między przedstawicielami Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oraz Związku Firm Public Relations. Partner of Promotion było jedną z agencji, która w nim uczestniczyła. (mp)
Czytaj więcej: Poprawnie, ale za wolno? Eksperci o reakcjach na materiał „Superwizjera”