Partner of Promotion wygrało przetarg na obsługę działań informacyjno-promocyjnych budowy zakładu termicznego przekształcania odpadów w Gdańsku, organizowany przez spółkę Port Czystej Energii.
Umowa ma charakter ramowy i podzielona jest na obsługę stałą i usługi zlecane dodatkowo, zgodnie z zapotrzebowaniem klienta. Wartość podpisanego w czerwcu kontraktu na obsługę stałą to 892 800 zł netto, z kolei maksymalna wartość usług dodatkowych to dodatkowa kwota 1 149 000 zł netto.
Agencja w ramach stałej obsługi będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie i realizację nowej strategii komunikacji zewnętrznej, księgi komunikacji kryzysowej, planów komunikacji, a także prowadzenie biura prasowego i mediów społecznościowych projektu. W ramach usług zlecanych według zapotrzebowania mogą pojawić się działania dotyczące m.in. organizacji wydarzeń, przeprowadzenia badań opinii, realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, opracowania i produkcji materiałów w tym materiałów drukowanych, audiowizualnych, makiety obiektu czy opracowania koncepcji i produkcji ścieżki edukacyjnej.
Z ramienia Partner of Promotion działania prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Hahn-Leśniewskiej, wiceprezes zarządu.
Umowa została zawarta do końca 2023 roku.
W przetargu poza Partner of Promotion startowały agencje Personal PR, Aplan Media i 2mgroup Komunikacja Biznesowa. (mb)