Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Partner of Promotion zajmie się obsługą PR Portu Czystej Energii. partner of promotion wygrało przetarg na obsługę działań informacyjno-promocyjnych budowy zakładu termicznego przekształcania odpadów w gdańsku, organizowany przez spółkę port czystej energii. umowa ma charakter ramowy i podzielona jest na obsługę stałą i usługi zlecane dodatkowo, zgodnie z zapotrzebowaniem klienta. wartość podpisanego w czerwcu kontraktu na obsługę stałą to 892 800 zł netto, z kolei maksymalna wartość usług dodatkowych to dodatkowa kwota 1 149 000 zł netto. agencja w ramach stałej obsługi będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie i realizację nowej strategii komunikacji zewnętrznej, księgi komunikacji kryzysowej, planów komunikacji, a także prowadzenie biura prasowego i mediów społecznościowych projektu. w ramach usług zlecanych według zapotrzebowania mogą pojawić się działania dotyczące m.in. organizacji wydarzeń, przeprowadzenia badań opinii, realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, opracowania i produkcji materiałów w tym materiałów drukowanych, audiowizualnych, makiety obiektu czy opracowania koncepcji i produkcji ścieżki edukacyjnej. z ramienia partner of promotion działania prowadzi zespół pod kierownictwem anny hahn-leśniewskiej, wiceprezes zarządu. umowa została zawarta do końca 2023 roku. w przetargu poza partner of promotion startowały agencje personal pr, aplan media i 2mgroup komunikacja biznesowa. (mb).
Partner of Promotion wygrało przetarg na obsługę działań informacyjno-promocyjnych budowy zakładu termicznego przekształcania odpadów w Gdańsku, organizowany przez spółkę Port Czystej Energii.
Umowa ma charakter ramowy i podzielona jest na obsługę stałą i usługi zlecane dodatkowo, zgodnie z zapotrzebowaniem klienta. Wartość podpisanego w czerwcu kontraktu na obsługę stałą to 892 800 zł netto, z kolei maksymalna wartość usług dodatkowych to dodatkowa kwota 1 149 000 zł netto.
Agencja w ramach stałej obsługi będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie i realizację nowej strategii komunikacji zewnętrznej, księgi komunikacji kryzysowej, planów komunikacji, a także prowadzenie biura prasowego i mediów społecznościowych projektu. W ramach usług zlecanych według zapotrzebowania mogą pojawić się działania dotyczące m.in. organizacji wydarzeń, przeprowadzenia badań opinii, realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, opracowania i produkcji materiałów w tym materiałów drukowanych, audiowizualnych, makiety obiektu czy opracowania koncepcji i produkcji ścieżki edukacyjnej.
Z ramienia Partner of Promotion działania prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Hahn-Leśniewskiej, wiceprezes zarządu.
Umowa została zawarta do końca 2023 roku.
W przetargu poza Partner of Promotion startowały agencje Personal PR, Aplan Media i 2mgroup Komunikacja Biznesowa. (mb)