Partner of Promotion zwyciężyło w tegorocznej edycji European Excellence Awards w kategorii „Polska, Rosja, Ukraina”. Agencję nagrodzono za „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Agencja zrealizowała kampanię wspólnie ze Społecznym Komitetem ds. AIDS. Projekt nominowano także w kategorii „Zdrowie”.
Jury doceniło też inny projekt Parnersów – „Aktywni 50+”, stworzony dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. Praca znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Agencje i jednostki rządowe”.
W konkursie wyróżniono dwie inne polskie agencje: Garden of Words – za projekt „Talent do niemarnowania” i Havas PR Warsaw z Samsung Electronics Poland za „Mistrzów kodowania”. Obie agencje są finalistami kategorii „Społeczna odpowiedzialność biznesu”. Kampania zrealizowana dla Tesco znalazła się wśród wyróżnionych agencji w kategorii „Polska, Rosja, Ukraina”. (mw)