W listopadzie 2023 roku Warsaw Creatives poinformowało o awansie Patricii Smoleń, która obejmie funkcję Director of Influencer Marketing & Relations. Dotychczas współprace z influencerami były realizowane w formie dodatkowych działań komunikacyjnych. Agencja postanowiła jednak rozszerzyć swoją ofertę o kompleksowe usługi w obszarze influencer marketingu.
Nowy zespół działający w obszarze mediów społecznościowych oraz influencer marketingu i relacji z twórcami pod opieką Patricii Smoleń zajmie się niezależnymi projektami oraz realizacją pełnych ofert komunikacyjnych dla klientów w ścisłej współpracy z działami PR i eventów.
Patricia Smoleń ma ponad osiem lat doświadczenia w influencer marketingu. Współpracowała z takimi markami jak CATRICE, Starbucks czy Zalando. Z Warsaw Creatives współpracuje od marca 2023 roku i pełniła funkcję Influencer Marketing Managera. Wcześniej pracowała jako Campaign Director w IndaHash, międzynarodowej platformie technologicznej świadczącej usługi z zakresu influencer marketingu, gdzie odpowiadała za budowanie zespołów zajmujących się kompleksową obsługą kampanii influencer marketingowych oraz wdrażanie strategii współpracy z twórcami. (ao)