sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPaula Wolecka odeszła ze Stowarzyszenia Wiosna. Będzie PR Managerką Igi Świątek

Paula Wolecka odeszła ze Stowarzyszenia Wiosna. Będzie PR Managerką Igi Świątek

Paula Wolecka z końcem czerwca 2021 roku rozstała się ze Stowarzyszeniem Wiosna, odpowiedzialnym za projekty takie jak Szlachetna Paczka czy Akademia Przyszłości. Z organizacją była związana przez cztery lata. Teraz Wolecka będzie PR Managerką tenisistki Igi Świątek.

Paula Wolecka ze Stowarzyszeniem Wiosna była związana od września 2017 roku. Jako PR Managerka odpowiadała za relacje z mediami, współpracę z kluczowymi partnerami w mediach, tworzenie i realizację kampanii PR-owych dotyczących Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości oraz obsługę medialną wydarzeń organizowanych przez Stowarzyszenie.

Przed dołączeniem do Wiosny pracowała w wydawnictwie Znak jako specjalistka ds. promocji. Wcześniej przez dwa lata związana była z Gazetą Lubuską oraz z krakowskim biurem podróży Planet Escape, gdzie pełniła funkcję copywritera i redaktora. Jest absolwentką polonistyki i studiów podyplomowych z public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Paula Wolecka od lipca 2021 roku dołącza do zespołu menedżerskiego Igi Świątek jako PR Managerka tenisistki, z teamem współpracuje od lutego. „Od kilku lat współpracuję z markami w zakresie konsultacji PR i w miarę możliwości planuję nadal angażować się w konsultacje interesujących mnie projektów” – mówi Wolecka.

W Stowarzyszeniu Wiosna zadania PR Managera przejmuje Ewa Tryjańska, która dołączyła do organizacji w kwietniu 2021 roku, a wcześniej pracowała m.in. jako starsza specjalistka ds. PR w Onet-RASP. Za współpracę z mediami partnerskimi Szlachetnej Paczki (Onet, RMF, TVN) będzie odpowiedzialna z kolei Marta Pałka, związana z zespołem mediów i PR Wiosny od blisko dwóch lat. 

„Paula Wolecka stworzyła dobrze działający, bardzo twórczy i skuteczny obszar mediów i PR. Zostawia go w dobrych rękach, a samą zmianę – przekazanie wiedzy, relacji, dobrych standardów – opiekujemy od kilku tygodni” – mówi Konrad Kruczkowski, szef komunikacji i marketingu Stowarzyszenia Wiosna. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj