Kampania wizerunkowa centrów handlowych Pasaż Tesco z udziałem Pauliny Krupińskiej, Małgorzaty Rozenek-Majdan oraz Mateusza Gesslera ma za zadanie przybliżyć klientom nowe oblicze brandu oraz zachęcić do zakupów w sklepach i punktach usługowych tej sieci.
„Koncepcja kreatywna oraz hasło nawiązują do strategii marki, która zakłada, że centra handlowe Pasaż Tesco są zawsze blisko swoich klientów – ze względu na lokalizację oraz kompleksową ofertę zakupową. W Pasażach Tesco można zaopatrzyć się w ubrania znanych marek, dorobić klucze, oddać pranie, czy wypić kawę ze znajomymi i przyjaciółmi” – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager Pasaży Tesco.
Każdy z ambasadorów odpowiada za dany obszar, w ramach którego będzie doradzać klientom Pasaży.
„Paulina Krupińska jest ekspertem w dziedzinie mody i urody, Małgorzata Rozenek-Majdan będzie podpowiadać jak w estetyczny i łatwy sposób prowadzić dom, a Mateusz Gessler oprócz porad kulinarnych doradzi, jak miło spędzić wolny czas z przyjaciółmi” – dodaje Łukasz Kędzior.
Do obowiązków ambasadorów należy udział w eventach specjalnych oraz udzielanie wskazówek na Instagramie @pasaztesco oraz stronie pasaztesco.pl. W ramach współpracy, pod koniec roku 2017, zostanie wydana książka z poradami ambasadorów, którą będą mogli otrzymać klienci Pasaży Tesco.
Kampania promowana będzie na takich nośnikach jak: radio, internet, outdoor, reklamy w prasie oraz w punktach sprzedaży – na terenie 22 głównych Pasaży Tesco, a także eventy specjalne.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku. (red)