poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPaulina Krupińska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Mateusz Gessler dla Pasaży Tesco

Paulina Krupińska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Mateusz Gessler dla Pasaży Tesco

Kampania wizerunkowa centrów handlowych Pasaż Tesco z udziałem Pauliny Krupińskiej, Małgorzaty Rozenek-Majdan oraz Mateusza  Gesslera ma za zadanie przybliżyć klientom nowe oblicze brandu oraz zachęcić do zakupów w sklepach i punktach usługowych tej sieci.

 

„Koncepcja kreatywna oraz hasło nawiązują do strategii marki, która zakłada, że centra handlowe Pasaż Tesco są zawsze blisko swoich klientów – ze względu na lokalizację oraz kompleksową ofertę zakupową. W Pasażach Tesco można zaopatrzyć się w ubrania znanych marek, dorobić klucze, oddać pranie, czy wypić kawę ze znajomymi i przyjaciółmi” – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager Pasaży Tesco.

Każdy z ambasadorów odpowiada za dany obszar, w ramach którego będzie doradzać klientom Pasaży.

„Paulina Krupińska jest ekspertem w dziedzinie mody i urody, Małgorzata Rozenek-Majdan będzie podpowiadać jak w estetyczny i łatwy sposób prowadzić dom, a Mateusz Gessler oprócz porad kulinarnych doradzi, jak miło spędzić wolny czas z przyjaciółmi” – dodaje Łukasz Kędzior.

Do obowiązków ambasadorów należy udział w eventach specjalnych oraz udzielanie wskazówek na Instagramie @pasaztesco oraz stronie pasaztesco.pl. W ramach współpracy, pod koniec roku 2017,  zostanie wydana książka z poradami ambasadorów, którą będą mogli otrzymać klienci Pasaży Tesco.

Kampania promowana będzie na takich nośnikach jak: radio, internet, outdoor, reklamy w prasie oraz w punktach sprzedaży – na terenie 22 głównych Pasaży Tesco, a także eventy specjalne.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku. (red)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj